Do 31.10. u nás dopravu hoďte za hlavu, ZAPLATÍME JI ZA VÁS!

Kde vás můžu kontaktovat?

Ozvat se nám můžete na e-mail obchod@localdog.cz, telefonní číslo +420 604204950, nebo na sociálních sítích. Omlouváme se, pokud se k nám občas nedaří dovolat, snažíme se polepšit! Je to však z toho důvodu, že během dne pracujeme na dílně, kde vyřizujeme vaše objednávky co nejrychleji to jde, a pokud máme plné ruce práce, nelze někdy úplně všechny telefony stíhat. Napište nám případně na e-mail, který v průběhu dne kontrolujeme, nebo úplně nejlíp, spojte se s námi na sociálních sítích, kde se vám bude vždy hned někdo z nás věnovat. Děkujeme!

 

Jak funguje doživotní záruka?

Za kvalitou našich produktů si stojíme a proto od nás máte doživotní záruku na veškeré kovové komponenty. Tato záruka je nad rámec klasické dvouleté záruky, kdykoliv by se vám tedy na vodítku poškodila třeba karabina, ozvěte se nám. Rádi vám karabinu bezplatně vyměníme.

 

Můžu výrobky prát?

Jasně! Vodítka a obojky doporučujeme prát v teplé vodě, v rukou. Při větších nečistotách je možné lanové produkty prát v pračce při 40 °C, karabiny doporučujeme na praní vložit do pracího pytlíku. Potahy na matrace perte v pračce na 40 °C, na šetrný prací program. Nepoužívejte však sušičku.

 

Na e-shopu je vyprodána barva nebo velikost, kterou si chci objednat, je to možné?

Určitě. Materiál na vyprodané produkty znovu naskladňujeme cca do 14 dnů. Objednat si je můžete ale klidně i dřív. Informace o doskladnění nebo oznámení nových barev dáváme vědět na Facebooku nebo Instagramu, tak nás určitě sledujte! @localdogcz

Jak měřit velikosti?

Obvod krku změřte napevno, spolu se dvěma vloženými prsty, dle rozměru A v přiloženém obrázku. Obvod hlavy změřte napevno, dle rozměru B v přiloženém obrázku, v místě přes uši. U meření obvodu hlavy se již dva prsty pod metr nevkládají! Dbejte prosím na přesné meření, dle uvedených instrukcí - obojek vám bude upraven na míru, dle zadaných hodnot v objednávce.

Jak se ke mně zboží dostane?

V možnostech dopravy si můžete zvolit mezi dopravci DPD a Zásilkovnou. Přímo na adresu zasíláme pouze prostřednictvím DPD. Pokud preferujete doručení na výdejní místo, můžete si vybrat ze sítí výdejních míst obou dopravců, tedy Zásilkovny i DPD Pickup. Oba dva dopravci doručují do druhého dne, nicméně se může stát, že se zásilka při přepravě opozdí. Pro rychlejší doručení doporučujeme zvolit službu DPD. V Prostějově nabízíme také osobní vyzvednutí u nás na dílně.

 

Kolik doprava stojí?

DPD doručení na adresu: 109,- Kč

DPD Pickup: 85 ,- Kč

Zásilkovna: 69,- Kč

Při objednávce nad 1500,- Kč za vás dopravu zaplatíme my!

Slovensko - DPD: 5.3 eur

 

Můžu u vás zaplatit dobírkou?

Ano, dobírku u nás stále ještě vedeme, ikdyž jsme pomalu nalomeni k tomu, ji po vzoru ostatních e-shopů taky zrušit. Pokud preferujete platbu dobírkou, rádi vám objednávku tímto způsobem zašleme. Upozorňujeme však, že dle našich obchodních podmínek bude při nevyzvednutí zásilky účtován storno poplatek ve výši 50% hodnoty zboží a bude vám následně zaslána faktura pro jeho úhradu. Rádi bychom se tak vyvarovali nevyzvednutým zásilkám, kdy můžeme materiál na ně zbytečně použitý, využít na jiné věci, pro ostatní chlupáče, kteří o naše produkty mají zájem. Ať už nakupujete u nás, nebo kdekoliv jinde, myslete prosím na to, že za každým produktem stojí práce, materiál a čas. Obzvlášt u menších, lokálních značek. Všem zodpovědným zákazníkům, kteří dobírky přebírají, děkujeme!

Jak dlouho to trvá?

Objednávku vyrobíme a odešleme do 5 pracovních dní, většinou to však stihneme ještě dřív. Přeprava zásilky dopravcem následně trvá 1-2 dny. O průběhu objednávky vás budeme informovat e-mailem.

Odesíláte i na Slovensko?

Určitě! Do naší smečky berem i psí Slováky. Stačí si v objednávce navolit zemi doručení - Slovensko. Na Slovensko odesíláme prostřednictvím dopravce DPD.

Jak můžu zboží vrátit?

Pokud jste vybrali špatnou velikost nebo vám zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů od zakoupení vrátit či vyměnit za něco jiného. Spolu s formulářem pro "odstoupení od smlouvy" nám jej zašlete na adresu LOCALDOG, Kojetínská 4313/1, 796 01 Prostějov. Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje na obojky, které jsou vyráběny přímo na míru konkrétnímu psovi.

Chci zboží reklamovat, jak postupovat?

Dorazilo k vám zboží poškozené nebo se na něm objevila nějaká vada? Postupujte stejně jako při vrácení zboží a spolu s formulářem pro reklamaci nám jej zašlete na adresu LOCALDOG, Kojetínská 4313/1, 796 01 Prostějov. Zboží zašlete čisté a bez nečistot. Pokud je již delší dobu používáno, před odesláním jej vyčistěte tak, abychom s ním následně mohli manipulovat. Znečištěné zboží nebude k reklamaci přijato. Jakmile balíček dorazí k nám, budeme vás kontaktovat. Pokud jsou na výrobku viditelné znaky žvýkání psem, možnost reklamace se na něj nevztahuje.